Ram din målgruppe helt præcist med Facebook-annoncering!
Facebook har på verdensplan cirka 1,5 milliarder brugere og cirka 53 % af alle danskere i alderen 16 – 89 år bruger Facebook dagligt. Der er altså kæmpe potentiale for at blive set af rigtig mange mulige kunder. Med Facebook-annoncering kan du ved brug af relevante kampagner, annoncer og opslag ramme din virksomheds målgruppe meget præcist.

For at komme ordentligt i gang med Facebook-annoncering, kræver det at du får oprettet din Business Manager og en annoncekonto samt at du gør dig nogle strategiske overvejelser i forhold til hvad målet er med din annoncering og hvem din målgruppe er.
Vi hjælper dig med at:- Opsætte din Facebook Business Manager og din annoncekonto
- Installere Facebook Pixel på din hjemmeside, så du kan analysere, hvordan dine annoncer klarer sig og om du opnår de forventede resultater
- Lægge den bedste strategi for dig med hensyn til kampagnens formål, målgruppe, annoncetype m.m.
- Opsætte annoncer og eventuelt annonce-flows
For at få mest muligt ud af sin Facebook-annoncering er det vigtigt at overvåge sine Facebook-kampagner løbende og optimere dem, så de hele tiden er tilpasset den måde ens målgruppe reagerer og interagerer med kampagnerne på. Dette kan vi naturligvis også hjælpe med.